.:::RaMaDhAn Al- MuBaRaK:::.




Alhamdulillah, syukur kepada Allah dpt la aku menunaikn ibadah puase lg...
byk perkara yg aku telah lalui dlm idup ini...
Ade yg sedih, ade yang gembira n pelbagai lg perasaan yg aku rs..
Sume ini telah menjadikn sape diri aku sekarang...
X sume yg kite rancangkn akan terjadi...
Allah Maha berkuasa menentukan segala2nya..
Dia juga tahu ape yg terbaik tuk kite...
Hope sempena bln Ramadhan ini aku mendapat hidayah dr nya...
dan juga mendapat ketenangan didlm dr ini untuk melalui sisa hidup yg akan dtg...
Insyallah...



kepada rakan2 aku sume...
slamat menyambut Ramadhan...
posa, jgn x posa lak...
hehehe...

 

1 comments:

~rukia_kuchiki said...

semoga ramadhan kali ini lebih baek dr yg lalu, dan mudah-mudahan kita sentiasa berada dalam redhaNya..

p/s : nk duit raya!!