Is it Love?


Sometimes I feel she love me.
However, Is it really true that she love me??
She always ignored me.
May be she even don't really care bout me.
But is that really in her heart.

But, She always there when I need someone the most.
Her voice can calm me.
Her smile like a light in dark.
Her face can put a smile in me.

Sometimes I feel all this is real,
Sometimes I feel just was an illusion,
The moment I want to forget her,
Is the hardest moment in my life.

I just want to hold her hand,
But Is she want to hold my hand?

Just want to be someone in her heart,
Although it may be just a second.

 

7 comments:

n.a.z.i.r.a said...

are you talking about me dude?

sweet gile la..

ni kalau awek tgk cair ni. habis la sume awek cair. haha.

weh, aku nk balik ni x lama lg. sile belanja eh. dah berapa thn kan kata nak belanja tp tak belanja pun. sile sediakn duit bnyk eh.

muahaha.

ShOoT_mE said...

hahaha..
aku takut ade org jeles nanti..

hahaha..

ye ke, perghhh, aku yg kena blanje..
tgk la cam ne nanti..
huhuhu...

blk nanti bgtau aku, jgn senyap2 jer..

~rukia_kuchiki said...

weh..apsal entry xde tarikh? pepandai lak aku komen..haha

kalo ada tarikh, bleh dijadikan fakta dan bukti dlm court..[law for engineers]

weh.. bila nk citer psl bakal menantu? aku lupa nk tanya masa ko amek aku kt mc..huhu


p/s : skin yg sgt cntik... nyaris2 aku nk guna yg ni hr tuh.. kalo x, boria la kita..haha

ShOoT_mE said...

owh, aku tutup tarikh tu..
sbb nampak cam x menarik jer..
huhuhu..
ni dh letak blk dh..

bakal menantu?? (Insyallah, kalo jd la)
owh, itu ko x tanye..
xkn aku nk bgtau lak...
hehehe...


p/s: ye ke.. aku saje2 jer tukar..
xde keje kt umah kn.. mane bley ko jer yg tukar br..
hehehe.. =p

n.a.z.i.r.a said...

pakcik, updet pliss!

sekian,time kasih :p

Unknown said...

wahh..cik siput jiwang karat 14 la.. haha..kalah besi karat kt umah aku.. hehe

well,i advice that:
stand up,have a guts and speak loudly about your feelings ok! lmbt2 terlepas..lalala~

ShOoT_mE said...

thanx amad..
insyallah..
if ade jodoh x kemana kn..