Mestikah Ada Yang Lain - Faizal Tahir


Mestikah ada yang lain
Perlu ku lakukan
Untuk memujuk memikat cintamu

Dan setiap kata dan lafaz
Aku ucapkan tulus
Untuk memujuk memikat cintamu

Kan ku genggam cintamu abadi

Andai kata cintamu bisa merubah
Semua kepahitan yang masih dirasakan sekian lama
Takkan aku biarkan cintamu terbiar saja
Akan ku patrikan ia di dalam dada

Selagi masih ada cinta di antara kita
Alangkah indahnya hidupku

Bila cinta biar pun di mana
Bisa dirasakan
Gementar terharu mendayu
Kaulah kekasih cinta pencinta
Pendamai jiwa

Andai kata cintamu bisa merubah
Semua kepahitan yang masih dirasakan sekian lama
Takkan aku biarkan cintamu terbiar saja
Akan ku patrikan ia di dalam dada

Andai kata cintamu bisa merubah
Semua kepahitan yang masih dirasakan sekian lama
Takkan aku biarkan cintamu terbiar saja
Akan ku patrikan ia di dalam dada

Mestikah ada yang lain
Perlu ku lakukan

p/s: Sesiapa nak lagu ni, bgtau aku.. nanti aku send yer.. enjoy.. =)

 

2 comments:

~rukia_kuchiki said...

aku nak!!
lirik dia..walaweh..^^

p/s : blaja ye encik sepul, jgn asyik jiwang je..hehe ^^

ShOoT_mE said...

hehehe...
nanti aku send kt email ko yer..

p/s: ni blaja sambil lyn jiwang..
2 in 1.. hehehe..