akhirnya...


Akhirnya aku update gak setelah berkurun lama aku meninggalkan nya..
tebal giler habuk dlm blog ni..
Ima pn bgtau aku, die ade nampak anaconda kt blog aku ni..
isk2....
Xpe2, bomba aku dh panggil dh kalo ternampak anaconda tu..
bkn setakat bomba, jabatan perhilitan pn dh siap sedia..
pe lg abang mesin rumput, kasi tebas sume semak2 kt blog ni yer..
makcik2 jgn curi tulang yer, sapu2 la blog ni yer supaya x de habuk..
pakcik2 lak jgn asyik lepas kt kedai kopi tu jer, meh tolong angkat2 pe yg patut2 ni..
kpd adik2 lak, jgn main jauh2, nanti kena mkn lak ngan anaconda tu..
huhuhu..

So, this is beginning of the new chapter of this blog kay.. =)
nantikn pembaharuan nyer..
chow..

 

2 comments:

~rukia_kuchiki said...

haih..punye la ssh nk soh bdk ni update..akhirnya...

looking forward for the next entry *wink [jgn bekurun2 plak..haha]

p/s : nmpk gayanya mcik sapu and pcik cleaner kne keje overtime ni..hehe

Unknown said...

apakah yg akan di post oleh encik sepol lepas ini?

xsabar2 menanti..
hehehehe